Ferie zimowe z dziećmi w górach

Wszystkie dzieci uwielbiają dobrą zabawę. Okazuje się jednak, że nie tylko dzieci, a i dorośli chętnie powracają do czasów dzieciństwa. Razem z moimi dziećmi i z mężem wybraliśmy się pierwszy raz w życiu w góry, w czasie wakacji zimowych i mogliśmy sobie trochę odpocząć. Jednak zamiast lenistwa, wybraliśmy aktywne spędzanie czasu.

Zabawa na feriach zimowych

zimowe ferie w górachPostanowiliśmy spędzić nasze zimowe ferie w górach, ponieważ zawsze marzyłam o zobaczeniu gór z bliska zimą, a nigdy nie byłam. Jest tam zupełnie inny klimat niż u nas, w centralnej Polsce, czy też na morzem.Nie da się tego opisać słowami. Do ostatniej chwili czekaliśmy na informację, czy mąż dostanie urlop i mogliśmy wyruszyć w podróż. Na miejscu śniegu było więcej niż po kostki, mimo ciągłego odśnieżania. Znaleźliśmy nasz mały hotelik i poszliśmy się rozgościć. Mąż się śmiał, że akurat trafiliśmy na śniadanie. Faktycznie, wszędzie roznosił się zapach tostów, mleka i różnych innych pyszności. Dlatego szybko odłożyliśmy bagaże do pokoju i poszliśmy coś zjeść. Najedliśmy się do syta, pyszne jedzenie nam zaserwowano i mogliśmy zwiedzić hotel. Kto by pomyślał, że taki niewielki hotel, a nawet miał swój basen. Po wstępnych oględzinach, wysłaliśmy dzieci na naukę jazdy na snowboardzie i nartach, a my popływaliśmy w basenie. Mąż zawsze uwielbiał pływanie. Później wybraliśmy się na wyciąg, oczywiście z aparatem i robiliśmy mnóstwo zdjęć, żeby je później wywołać i włożyć do albumu.

Muszę stwierdzić, że wypoczynek w górach podobał mi się znacznie bardziej niż nad morzem. Nie wiem jak to się dzieje, ale panuje tu taki wyjątkowy klimat, którego nie ma w żadnym innym miejscu. Były atrakcje dla dzieci i dla dorosłych, wybawiliśmy się wszyscy i mogliśmy wracać do domu do naszych obowiązków.