Wymiana kserokopiarki na nowszy model

Wymiana kserokopiarki na nowszy model

W każdym biurze podejrzewam, że jest kserokopiarka. To urządzenie jest niezbędne w naszej codziennej pracy biurowej. Bardzo ułatwia prace. Dzięki niej można coś wydrukować, skserować czy zeskanować. Ale nie wszystkie modele maja te wszystkie funkcje. Zależy to przede wszystkim od posiadanego modelu.

Zakup dużej kserokopiarki do biura

kserokopiarki zielona góraObecnie u nas na piętrze jest jedna duża kserokopiarka. Jest ona umieszczona na korytarzu. Z niej korzystają wszyscy na piętrze. W sumie mamy sześć biur na tym piętrze. W każdym biurze siedzą trzy osoby z dostępem do stanowisk komputerowych. Jak dotychczas mogliśmy tylko kserować na tej dużej kserokopiarce. W każdym biurze z kolei były małe drukarki. Zarówno do drukarki, jak i do urządzenia korytarzu trzeba co miesiąc kupować tonery. To jest jakiś tam koszt, dlatego nasz szef postanowił trochę zaoszczędzić. Wymyślił, że kupi nowszą kserokopiarkę, która będzie stała na korytarzu. W tym nowszym modelu będzie można zarówno kserować, drukować oraz skanować. Z naszych biur z kolei zostaną usunięte drukarki. W ten sposób szef zaoszczędzi na tonerach. Można kupić przez internet różne kserokopiarki zielona góra to miejsce, w którym jest jeden sklep stacjonarny, więc szef kupił urządzenie przez internet. Tam jest większy wybór. w porównaniu do naszej poprzedniej kserokopiarki, obecna jest znacznie większa i moim zdaniem ładniejsza. Działa bardzo szybko i sprawnie. Drukuję na  minutę więcej stron niż nasze dotychczasowe drukarki. Szef zamówił urządzenie na początku tygodnia, a pod koniec była już u nas. Przyjechał z nią pan, który przeprowadził wstępne szkolenie z obsługi kserokopiarki. Zawłaszcza jak korzystać z ekranu dotykowego, tam było znacznie więcej funkcji niż w poprzedniej.

Szef postanowił zmienić naszą obecną kserokopiarkę na nowszy model. Obecną mieliśmy jakoś tak około dwadzieścia lat. Prawda, ze długo była sprawna. Ale obecnie na rynku jest tyle nowych kserokopiarek, że warto kupić nową. Praca na tym urządzeniu jest znacznie szybsza i sprawniejsza. Szef dodatkowo zaoszczędzi na kosztach zakupu tonerów.

Comments are closed.